PR ЖӘНЕ МЕДИА САЛАСЫНЫҢ КӘСІБИ МАМАНДАРЫ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ

PR, медиа және коммуникация саласындағы мамандардың кәсіби дамуына қолдау көрсету, кәсіби этика мен сапа стандарттарын ілгерілету, сондай-ақ медиакоммуникациялық ортаны дамыту және қоғамның медиасауаттылығын арттыруға бағытталған бастамаларды жүзеге асыру.

БІЗ ТУРАЛЫ

PR, медиа және коммуникация саласындағы мамандардың кәсіби дамуына қолдау көрсету, кәсіби этика мен сапа стандарттарын ілгерілету, сондай-ақ медиакоммуникациялық ортаны дамыту мен қоғамның медиасауаттылығын арттыруға бағытталған бастамаларды жүзеге асыру.

Ассоциация Кеңесі

Қауымдастық кеңесі 7 мүшеден тұрады: 2 адам – қауымдастық құрылтайшыларынан. 5 адам – Қауымдастық мүшелерінің жалпы жиналысы 1 жыл мерзімге сайлайды. Кеңес-ұйымның Даму стратегиясы мен бағыттарын айқындайтын, сондай-ақ Қауымдастық мүшелері мен оның басшылығы арасындағы байланысты қамтамасыз ететін қауымдастықтың кеңесші-консультативтік органы. Ол қауымдастықтың стратегиялық, этикалық және тұрақты дамуын қамтамасыз ету, саланың беделін нығайту және ортақ мүдделерді ілгерілету үшін өз мүшелерінің тәжірибесін, беделін және әлеуетін біріктіреді.

Қауымдастық Кеңесінің құрамы

Елена Пак

Елена Пак

Максат Тулегенов

Максат Тулегенов

Айна Задабек

Айна Задабек

Ербол Исмаилов

Ербол Исмаилов

Асель Кожакова

Асель Кожакова

Айбек Смадияров

Айбек Смадияров

Ақерке Берлібай

Ақерке Берлібай

Стратегиялық даму

Кеңес Қауымдастық қызметінің негізгі бағыттарын айқындайды:

  • APRM-ның стратегиясын және жылдық жұмыс күн тәртібін қалыптастырады;
  • негізгі бастамалар мен серіктестік жобаларды қарайды және бекітеді;
  • жаңа комитеттер мен жұмыс топтарын құру бойынша ұсыныстар енгізеді;
  • Қауымдастықтың ұлттық және халықаралық деңгейлердегі позициялану тәсілдерін келіседі.

Кәсіби стандарттар мен этика

Кеңес кәсіби нормалар мен құндылықтардың дамуын үйлестіреді:

  • Қауымдастық мүшелерінің Этикалық кодексін жаңартып, өзектілігін сақтайды;
  • кәсіби стандарттар мен әдістемелік құжаттарды әзірлеуді бастамалайды;
  • этика мәселелері бойынша келіп түскен өтініштерді қарайды және Төрағаға ұсынымдар береді.

Білім беру және мамандарды дамыту

Кеңес саланың зияткерлік және білім беру әлеуетін қалыптастыру үшін жауап береді:

  • біліктілікті арттыру бағдарламалары мен оқыту курстарын әзірлеуге қатысады;
  • тәлімгерлік және тәжірибе алмасу бастамаларын қолдайды;
  • халықаралық білім беру серіктестіктері мен кәсіби алмасуларды дамытуға жәрдемдеседі.

Сыртқы ортамен өзара іс-қимыл

Кеңес Қауымдастықтың қоғамдық бейнесін және сарапшылық ықпалын қалыптастырады:

  • APRM-ның ашық ұстанымдары мен қоғамдық мәлімдемелерін әзірлейді және келіседі;
  • Қауымдастықтың мүдделерін мемлекеттік органдармен, бизнес-құрылымдармен, медиа және ҮЕҰ-мен өзара іс-қимылда ұсынады;
  • Қауымдастық өкілдерін сарапшылық және консультативтік кеңестерге ұсыну жөнінде бастама көтереді.

Сараптамалық және арбитраждық функция

Кеңес әділдік пен кәсіби этиканың кепілі ретінде әрекет етеді:

  • Қауымдастық мүшелері арасындағы ішкі даулар мен келіспеушіліктерді қарайды;
  • медиация және этикалық бағалау мәселелері бойынша ұсынымдар береді;
  • беделдік және серіктестік тәуекелдерді бағалайды.

Комитеттер мен жобаларды үйлестіру

Кеңес барлық комитеттер мен бағыттардың келісімді жұмысын қамтамасыз етеді:

  • комитеттердің жоспарлары мен басшыларын бекітеді;
  • бірлескен жобаларды үйлестіреді;
  • Жалпы жиналыс шешімдерінің орындалуын бақылайды және комитеттердің бастамаларын Қауымдастық стратегиясына енгізеді.

Қауымдастық комитеттері

этика және өзін-өзі реттеу комитеті

миссиясы: саланың құндылық және кәсіби бағдарларын қалыптастыру.

міндеттері:

  • pr және медиакоммуникацияның этикалық кодексін әзірлеу;
  • өзін-өзі реттеу механизмдерін енгізу;
  • медиа-омбудсмен институтын құру және кейстерді қарастыру.

кәсіби құзыреттер мен стандарттар комитеті

миссиясы: заманауи қазақстандық pr-маманның қандай болуы керек екенін айқындау.

міндеттері:

  • кәсіби стандарттар мен негізгі дағдылар тізімін әзірлеу;
  • мамандар мен агенттіктердің тізілімін қалыптастыру;
  • кадрлық әлеуетті дамыту бойынша ұсынымдар дайындау.

коммуникациялар зерттеулері мен талдау комитеті

миссиясы: индустрияны деректер мен дәлелді ақпаратқа негізделген салаға айналдыру.

міндеттері:

  • негізгі зерттеу бағыттарын айқындау;
  • деректер базасы мен қоғам институттарына деген сенім индексін құру;
  • тұрақты түрде талдамалық есептер даярлау және салалық өлшемдерді құрту.

pr мамандығының мәртебесі мен беделі комитеті

миссиясы: мамандықтың беделін нығайту және қоғамдық мойындауға қол жеткізу.

міндеттері:

  • pr-маманның мәртебесін арттыру шараларын әзірлеу;
  • pr-ды басқарудың стратегиялық құралы ретіндегі рөлін ілгерілету;
  • қоғамда кәсіптің оң имиджін қалыптастыру.

медиа және қоғаммен өзара іс-қимыл комитеті

миссиясы: pr-қоғамдастығы, бақ және қоғам арасындағы сенімді нығайту.

міндеттері:

  • медиа саласымен ынтымақтастық жөнінде ұсынымдар әзірлеу;
  • ашықтық пен контент сапасының стандарттарын арттыру;
  • кәсіби коммуникациялар мәдениетін дамыту.

ЖАҢАЛЫҚТАР

Сарапшылар заманауи коммуникациядағы қоғамдық сенімнің рөлін талқылады
Сарапшылар заманауи коммуникациядағы қоғамдық сенімнің рөлін талқылады

06.11.2025

АСТАНА – 6 қарашада Astana Media Week аясында APRM ұйымдастырған «Сенім дағдарысы – бұл коммуникацияның жаңа дәуірі ме?» атты панельдік …

APRM қатысушыларының саны 250 адамға жетті
APRM қатысушыларының саны 250 адамға жетті

16.10.2025

АСТАНА — Ассоциация PR и медиа профессионалов (APRM) достигла важного рубежа: к сообществу присоединилось 250 участников – специалистов в сфере …

APRM комитеттерге кіру және төрағаларды сайлау үшін дауыс жинауды бастады
APRM комитеттерге кіру және төрағаларды сайлау үшін дауыс жинауды бастады

16.10.2025

АСТАНА – PR және медиа саласының кәсіби мамандары қауымдастығы (APRM) салалық комитеттердің жұмысына қатысу және олардың төрағаларын сайлау үдерісінің басталғанын …

PR және медиа саласының кәсіби мамандары қауымдастығының алғашқы жиынында саланың дамуының басым бағыттары айқындалды
PR және медиа саласының кәсіби мамандары қауымдастығының алғашқы жиынында саланың дамуының басым бағыттары айқындалды

14.10.2025

АСТАНА — 2025 жылдың 11 қазанында PR және медиа саласының кәсіби мамандары қауымдастығының (APRM) алғашқы жалпы жиналысы өтті. Іс-шараға қауымдастықтың …

Ақерке Берлібай PR және медиа мамандары қауымдастығының жаңа төрайымы болып сайланды
Ақерке Берлібай PR және медиа мамандары қауымдастығының жаңа төрайымы болып сайланды

03.09.2025

Астанада PR және медиа мамандары қауымдастығының отырысы өтті.

PR және медиа мамандары қауымдастығына алғашқы болып 68 маман қосылды
PR және медиа мамандары қауымдастығына алғашқы болып 68 маман қосылды

03.09.2025

PR және медиа мамандары қауымдастығы алғашқы 68 мүшенің қосылғанын қуана хабарлайды.

Кәсіби қауымдастықтың бір бөлшегіне айналыңыз

АССОЦИАЦИЯНЫҢ НЕГІЗІН ҚАЛАУШЫЛАР

PR, медиа және коммуникация саласындағы жетекші мамандар, Ассоциацияның дамуына зор үлес қосып, кәсіби қоғамдастықтың негізін қалаған тұлғалар.

Махаббат  Садвакасова

Махаббат Садвакасова

PR және медиа маманы

2006 жылдан бері PR және медиа саласындағы маман. MamaSpace.kz және MyBusiness.kz жобаларының негізін қалаушы, PR Drive-тың теңқұрушысы.

Бағлан Айдашов

Бағлан Айдашов

Бизнес-аналитик, медиа менеджер

15 жылдан астам тәжірибесі бар бизнес-талдаушы, медиаменеджер және PR саласының сарапшысы. Lada.kz порталының бас директоры.

Ақерке Берлібай

Ақерке Берлібай

PR маманы

PR және коммуникация саласының маманы, бизнес-тренер, коуч және медиа сарапшы. COMMUNIX агенттігінің бас директоры.

Елена Пак

Елена Пак

PR менеджері

20 жылдық тәжірибесі бар PR-менеджер. Коммуникациялар және маркетинг жөніндегі басты директор, AIFC басқарма мүшесі.

Думан Кожахметов

Думан Кожахметов

Медиаменеджер

коммуникация саласының сарапшысы

МАМАНДАР МЕН АГЕНТТІКТЕР БАЗАСЫ

Кәсіби даму, тәжірибе алмасу және саланы бірлесіп дамыту мақсатында бірігіп отырған PR, медиа және коммуникация саласындағы мамандар мен ұйымдар.

Қалпына келтіру
2
6
1
бекітілген мүшелер
Ануар Жайнаков

Ануар Жайнаков

Специалист по политическим вопросам и коммуникациям

Офиса Помощника Генерального секретаря ООН по вопросам Европы, Центральной Азии и стран Америки

Жанар Бекбасова

Жанар Бекбасова

Основатель и CEO

Международного коммуникационного агентства "Turan Business Development"

Талғат Уәли

Талғат Уәли

Директор департамента по связям с общественностью - пресс-секретарь

Министерства юстиции РК

Гүлжанат Абдулалиева

Гүлжанат Абдулалиева

Исполнительный директор

ТОО "Re Media Group"

Альбина Мухтар

Альбина Мухтар

Основатель

Digital издание TäJ

АССОЦИАЦИЯҒА ҚОСЫЛУ

Осы сауалнаманы толтыра отырып, сіз өз деректеріңіздің жиналуына және өңделуіне келісім бересіз.
Ассоциация басшылығы сіздің қауымдастыққа мүшелікке қабылдануыңызды мақұлдау немесе кері қайтару құқығына ие.

PR және медиа саласының кәсіпқойлары қауымдастығына (APRM) мүшелікке қабылдау талаптары.

- Коммуникациялар, қоғаммен байланыс (PR), медиа немесе осыған ұқсас салаларда кемінде үш жыл расталған жұмыс тәжірибесінің болуы не басшылық лауазымда қызмет атқаруы.

- Қауымдастықтың қазіргі мүшесінен немесе саланың белгілі сарапшысынан ұсыныс болуы.

- Қазақстан Республикасы азаматтығының болуы.

- Қауымдастықтың мақсаттары мен құндылықтарын ұстану: кәсібилік, ашықтық, жауапкершілік және саланы дамытуға бейілділік.

Үміткердің кандидатурасы тек ресми талаптар негізінде ғана емес, сонымен қатар оның жеке жетістіктері, кәсіби ортаға қосқан үлесі мен танымалдығы ескеріле отырып қарастырылады.

Жеке мәліметтер

Байланыс ақпараты

Білімі

Кәсіби қызмет

Жетістіктер

Мүшелік және мотивация


Сізді қызықтыратын бағыттар

Файлдар

Файл таңдалмады
Файл таңдалмады
Файл таңдалмады

Келісім

Осы өтінімді толтыра отырып, сіз «PR ЖӘНЕ МЕДИА САЛАСЫНЫҢ КӘСІБИ МАМАНДАР АССОЦИАЦИЯСЫ» ҚОҒАМДЫҚ БІРЛЕСТІГІ тарапынан жеке деректеріңіздің жиналуына және өңделуіне Қазақстан Республикасының «Жеке деректер және оларды қорғау туралы» Заңына сәйкес келісім бересіз.

Сіздің жеке деректеріңіз тек өтінімді қарау, сізбен байланысу және Ассоциация қызметіне байланысты ақпаратты жолдау мақсатында пайдаланылады.

Ассоциация сіздің жеке деректеріңізді үшінші тұлғаларға сіздің жазбаша келісіміңізсіз бермейді, бұл Қазақстан Республикасының заңнамасында тікелей көзделген жағдайларды қоспағанда.